2015. március 25., szerda

Itt az ideje egy újabb fotósorozatnak

(A minőségért előre is bocsánat, telefonnal fotóztam)
 
Nos, ez eredetileg "tészta, négysajtos mártásban" a'la zacskós. Leves lett belőle, de mint tudjuk, nem a külső számít. Két pofára ettem, nagyon finom volt. 

 
A konyhát zárni kell, különben ezek a bélpoklos, túl jól táplált jószágok - mint megtudtam - képesek befalatozni még a kolbászt is. (Lehet, ezért ilyen gömbölyűek)
Ezt vetettük el...

 ...Ekkora területre. (Ez nagyjából az 1/20 része annak, amit valójában csinálni kell, de kezdetnek nem rossz) :D
A traktorokkal foglalkozó farmernak erre csak az volt a reakciója, hogy "Basszki! Az olasz gépekkel mindig baj van!" - majd miközben mi a palántákat pakoltuk a gépbe, illetve a dobozokat pakolgattuk ki oldalra, ő szépen kiszállt a járműből, fogta a kis csavarkulcsát és a gépre hasalva elkezdte javítgatni azt. Ha nem dicsekedtek volna előzőleg a vadi új navigálórendszerrel, amely képes egyenesen elvezetni a traktort, anélkül, hogy te egyáltalán ott lennél, akkor biztos, hogy minimum összeszartam volna magam ijedtemben, hogy "mit ugrál ez menet közben kifele a volán mögül?!". :P
Ez egy hektárnyi  répaföld, ebből nyolcat takartunk le. Olyan jót tett a hátamnak, hogy másnap majd hogy nem sírva keltem ki az ágyból. Ezt megemlítve persze mindenki barátságosan hátba veregetett, hogy "Ne aggódj, lesz ez még rosszabb is!" - szóval csak a szokásos.
Ezt pedig megnyugtatásként, azok számára, akik attól félnek, hogy éhen halok idekint egyedül. :)

Bár ehhez fényképet nem tudok csatolni, de a mai nap fénypontja az volt, amikor beültem az ezüst opel-valamicsodába, nagy boldogan haza vezettem a mezőről, ahol vetettünk, majd itthon tudatosult bennem, hogy ezt az 5 kilométert behúzott kézifékkel tettem meg. *taps-taps-meghajlás*

Nincsenek megjegyzések: