2015. február 27., péntek

Jó banda

 Tavaly majd hogy nem egyedüli magyarként voltam itt, és akkor azt hittem, hogy a portugálokat, spanyolokat és a füvezősebb dánokat senki nem múlhatja felül hülyeségben. Életemben nem tévedtem ekkorát!
 Nem kellett messzire menni, ugyanis magyarokkal vagyok együtt. Rajtam kívül öten vannak, 1 lány és 4 fiú. Ebből került ki egy páros (igen, a lány jött össze az egyik fiúval, ejnye azt a mocskos fantáziádat!), ők ketten viszonylag csendesen, kettecskén tengetik minden napjaikat, úgyhogy én a másik hárommal bandázok. Ennek eddigi eredményeként megtekinthettem 2 herét, megszámlálhatatlan csupasz segget, meg lettem fürdetve a hóban, de nem ám az alig esett, 5 centis fehér paplanban, hanem a 20 centi magasságúban, melynek következménye az lett, hogy a hét végére nem maradt száraz nadrágom, ami szintén vicc tárgya lett, miszerint "az összes bugyim nedves lett tőlük". Ezen kívül végig hallgathattam különböző nemi betegségeket, a kezdetektől, egészen a vég kifejletig, illetve változatosabbnál változatosabb válfajait annak, hogy hogyan lehet egy nőt - köztük engem is - megfektetni, illetve ezen kívül körülbelül 126 másik pozícióban tálalni.  Hihetetlenül színes ilyen téren a fiúk listája-fantáziája-szótára, ugyanis minden nap tudnak nekem valami újat mondani, amitől ketté áll a fülem és félre nyelem a vizet, hiszen ezeket a témákat egyértelműen csak és kizárólag ebéd közben lehet kitárgyalni.
 Természetesen örök poénként szolgál az, hogy képes vagyok elesni akár a saját lábamban is, illetve a tudatlanságom, ami sokak szerint inkább nevezhető ártatlanságnak, és még aranyosnak is (ezt persze megrögzött önkritikusként nem hiszem el nekik), a lényeg, hogy a sírva-nevetés egyik legfőbb kiváltó oka, csak úgy, mint az is, hogy a legapróbb idiótaságokon is képes rákvörösre váltani az arcom, ami egyébként meggyőződésem szerint önálló életet él, mivel kontrollálni eddig még nem sikerült egyetlen vonásomat sem.
 Szerencsére jól bírom a gyűrődést, és ők is jófejek, ha kell, számíthatunk a másikra, vidám társaság, szóval nem unatkozom itt sem. :)

Nincsenek megjegyzések: