2014. november 2., vasárnap

Halloween - utórengés

Pénteken buli, szombaton gyógyulás volt, ma pedig megláttam a party képeket facebookon, úgyhogy gyorsan le is töltöttem, hogy itt is megoszthassam. Nektek valószínűleg egy átlagos halloween-nak fog tűnni, de én dobtam egy hátast, amikor egyik-másik barátomat nem ismertem meg a maszkok, jelmezek alatt. Úgy tűnik, profi sminkesekkel vagyok körülvéve! :D

Habár a legijesztőbb címet nem, de a legrészegebbét ő nyerte meg.



A sminkmesterünk :)

Erről a lányról tudni kell, hogy amikor épp nem zombi...csontváz...halál...valami, akkor imádni való. Habár a képek ezt nem adják vissza.
 
A tisztánlátás kedvéért: ezek ketten agresszív szülőknek öltöztek be. Szegényeket zavarba hoztam, mikor megkérdeztem, melyikük is az anyuka, és melyikük az apuka?


A kedvenc párom: az identitászavaros amerikai fiú, a másik meg olyan részeg volt, hogy szerintem mindegy lett volna, hogy milyen neműt fogdos, amíg az rendelkezik fenékkel.




Egy focimeccset még a mikulás sem tudott visszautasítani. Azt mondta: játsszuk le!

A bárban ekkorra már 800 fok körüli volt a hőmérséklet. Ezért a buli hamarosan átköltözött az épület előtt lévő dohányzásra kialakított területre. A zenét hangosabbra-, a pulcsikat pedig felvettük. 
 




Nincsenek megjegyzések: